Czytasz ? ----> Skomentuj <3
to dla mnie bardzo WAŻNE :*
Dodawajcie do obserwowanych ;3

chcesz być informowany na bieżąco o nowościach , nowych rozdziałach i konkursach ? pisz na gg - 35503045 .

środa, 26 grudnia 2012

WAŻNE

Moi Drodzy Uzależniacze ! *_*

Tak jak już niektórzy zauważyli , widnieje na blogu tylko 17 rozdział .
Na skutek tego , że ktoś włamał się na mojego bloga i usunął wszystkie rozdziały ...
Możliwe , że osoba , której to zawdzięczam będzie to czytać ... więc z tego miejsca chciałabym Ci ogromnie " podziękować " .
Postaram się znaleźć rozdziały i dodać je , gdyż niektóre mam zapisane .
Z przykrością oznajmiam , że blog zostaje zawieszony do odwołania ...
albo i z nim koniec :(
Nie miałam zamiaru go tak szybko kończyć , ale niestety ...
KOCHAM WAS ! trzymajcie się .
+DZIĘKUJĘ : za każde miłe słowa , za komentarze , za upominanie się kiedy w końcu zamieszczę rozdział , to wszystko mnie motywowało do dalszego pisania .
 

14 komentarzy:

  1. O jeny ;o
    Błagam tylko nie KONIEC , nie , nie , nie , nie zgadzam sie !!!!
    No ale ta osoba co usuneła rozdziały to po prostu , brak słow na nia no :/
    No nic , mam nadzieje ze tonie koniec wiec czekam na nastepne rozdziały :)
    Pozdrawiam , trzymaj sie kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  2. NIEEEEEEEEEEEEEEE, moje życie legło w gruzach ! ;c
    Niech ten, kto to zrobił jest PODŁY =.=

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie to nie może być koniec -.-
    Ten kto to zrobił naprawde jest podły .!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kto to zrobił podłym jest! -,-
    Ty musisz dalej pisać! Ja przeczytałam ten 17 i był fajny..poprzednich nie mogłam. :(
    Strasznie mi zależało i nadal zależy, żeby przeczytać tamte dlatego ci powiedziałam, mam nadzieję że pomogłam i że je odzyskasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://speedway00.blox.pl/2012/12/Rozdzial-7.html
    Zapraszam do mnie na rozdizał 7 :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę powiesić idiote... -.- Mam nadzięję, że szybko wrócisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No kurczę, a ja chciałam przeczytać kolejny, świetny blog :< Mam nadzieję, że jakoś to ogarniesz, może streścisz poprzednie rozdziały i zaczniesz pisać dalej? Taka alternatywa! Jednak niektórzy to mają zesrane pomysły -.- Trzymaj się! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. brakuje mi twojego opowiadania. mam nadzieje że szykujesz jakiś powrót i to z wielkim BUM

    OdpowiedzUsuń
  9. Powróci te blog? ;>
    Chcę go przeczytać! ;d
    +a w międzyczasie zapraszam do mnie! :D
    http://speedway-cale-moje-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięi twojemu blogowi napadły mnie chęci na pisanie i poznawanie coraz to bardziej speedweya , DZIĘKUJĘ :*
      Zapraszam ! : http://zycianieprzewidzisz.blogspot.com/ :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ale to do mnie? Czy do osoby prowadzącej TEGO bloga? ;P
      Jak do mnie to się cieszę z tego powodu i nie ma za co! ;* Hahaha. :D

      Usuń
  10. Można powiedzieć , że twój blog też mnie zaciekawił xdd

    OdpowiedzUsuń
  11. 33 yr old Business Systems Development Analyst Zebadiah Jesteco, hailing from Listuguj Mi'gmaq First Nation enjoys watching movies like Blood River and Swimming. Took a trip to Harar Jugol and drives a Ferrari 250 LWB California Spider. lubie to

    OdpowiedzUsuń